Velkommen til min lille boble.
Her vil jeg velte ut av meg det som måtte passe,så håper jeg ikke støter noen.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg:)



lørdag 31. august 2013

Påan igjen


Da tenkte jeg å prøve meg litt her igjen. Har ikke orket å blogge på et par år grunnet vanskelige tider.
Har vært gravid noen ganger til men dei har ikke vart så veldig mangen ukene..
Ble i høst(2012) tatt under vingen på Ahus for utredning endelig..men svar var de ikke mangen av..
De finner ikke noe spesielt å ta tak i annet enn min egen teori ang progesteronsvikt? Da de svangerskap som har komt over tolv uker har startet med to fostere. Men det trenger jo ikke bety noe..
Så har etter nov12 gått på crinone fra forventet mens siden jeg ikke vet når eggløsning finner sted(uregelmessig).
Så nå i juni ga vi en god F i alt, jeg orka ikke mer hormonstyr siden det er som å leve med pms hver dag!!! Vi tok ferie og da satt'n gitt!!! 
Så måtte jo starte på hormoner igjen, og de gir mer kvalme,mer trøtthet etc. Men jeg holder ut!! 
Men å ha et risikofritt svangerskap er ikke meg forunt...blødninger og smerter i uke 8, og har hatt det samme idag uke 11. Så i skrivende stund vet jeg ikke om dette går veien likevel... 
Er heldigvis eier av en doppler,så har sjekket at det er liv:) 
Så krysser fingrene for at dette bare er restene som legen såg på ul for en uke siden..
Hun advarte meg da at det kunne komme ut men at det var bra...hadde bare ikke trodd det skulle være sånne mengder og smerter..
Æsj!!! Er ved godt mot men kjenner meg grepet av panikken innimellom!
Veldig skrekkblandetfryd..

Prøver å tenke happytoughts: "Det skal bli baby i mars!!!"