Velkommen til min lille boble.
Her vil jeg velte ut av meg det som måtte passe,så håper jeg ikke støter noen.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg:)



søndag 12. september 2010

Min herlige to åring :)

Hun er et sammensatt bilde av tårer og latter,

raseriannfall, spenning,underholdning og frykt.

Hun er som varmen fra solen og så søt når hun atter

legger seg mot brystet mitt og sovner så trygt.