skip to main
|
skip to sidebar
En mammablogg om den vanskelige nr to
Velkommen til min lille boble.
Her vil jeg velte ut av meg det som måtte passe,så håper jeg ikke støter noen.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg:)
søndag 12. september 2010
Min herlige to åring :)
Hun er et sammensatt bilde av tårer og latter,
raseriannfall, spenning,underholdning og frykt.
Hun er som varmen fra solen og så søt når hun atter
legger seg mot brystet mitt og sovner så trygt.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Om meg
Unknown
Vis hele profilen min
Det er bedre å ha det bra på tross av,
enn å ha det ille på grunn av...
Henning Kvitnes
Bloggarkiv
►
2013
(11)
►
november
(2)
►
oktober
(3)
►
september
(5)
►
august
(1)
►
2011
(1)
►
juni
(1)
▼
2010
(4)
▼
september
(1)
Min herlige to åring :)
►
april
(3)
Totalt antall sidevisninger
Følgere
Kontaktskjema
Navn
E-post
*
Melding
*
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar