Velkommen til min lille boble.
Her vil jeg velte ut av meg det som måtte passe,så håper jeg ikke støter noen.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg:)



torsdag 29. april 2010

Da ble ikke 2010 noe babyår for oss likevel..

Da meldte tante rød sin ankomst igjen etter en uke over...igjen!
Prøving er noe tull både for kropp og skjel..
er på 5pp(prøveperiode) etter siste MA(missed abortion/dødt foster uke 11)
Mista først i juli 09 men ble gravid i august igjen og mista i november, men etter det så har det vært stille på den fronten..
Snakket med legen angående å vente men han sa at kroppen blir gravid når den er klar igjen så vi trengte ikke ha noen pause hvis vi var klare for å prøve..men tror ikke det fungerer for oss..
Vi ble gravide første gangen når vi hadde en lang honymoon etter bryllupet vårt:) så da var det ikke planlagt prøving men det skjedde og hun er nå to år:)
Andre gangen var i en periode med mye våkenetter og lite sengekos så vet ikke hvordan det helt gikk til.. og tredje gang var midt i mellom noen foretningsreiser så han var bare hjemom en dag eller to... så da er det snakk om flaks!! men nå når det er sengedans hver dag...da skjer det absolutt ingenting!!!!
Så nå har jeg bestilt meg time hos homeopat/akupunktur for å se om hun kan hjelpe meg litt igang :) Var ihvertfall den beskjeden jeg fikk når jeg var innom for å bestille time: et stort smil og "da er du kommet til riktig sted" !
Så da skal jeg dit men et åpent sinn på onsdag :) Det blir bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar