Velkommen til min lille boble.
Her vil jeg velte ut av meg det som måtte passe,så håper jeg ikke støter noen.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg:)



fredag 11. oktober 2013

Jippi jippi jippi!!

Fikk en utrolig koselig beskjed igår, bare synd at jeg ikke kan rope det ut.....
Er mange blandete følelser involvert og det skjønner jeg,men jeg tror det blir bra :) :)
Vit ihvertfall at vi støtter dere uansett bestemmelser.....


:) :) :) :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar