Velkommen til min lille boble.
Her vil jeg velte ut av meg det som måtte passe,så håper jeg ikke støter noen.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg:)



torsdag 3. oktober 2013

Ultralyd 1.okt

Det kommer seg :)
 lillegutt i magen ser ut til å ane fred og ingen fare over det som skjer rundt han og det er jo bra :)
Er litt over 16 uker nå så går sakte men sikkert fremover.
"Bare" 8 uker igjen til jeg er over grensen,da skal skuldrene senkes og resten av tiden nytes så godt som mulig.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar