Så ble vi skremt igjen :(
Onsdag gikk jeg rundt med litt murring og urolig mage men det er ikke unormalt i dette svangerskapet..men når jeg skulle legge meg kom det plutselig en god del blod når jeg var på do.
Det var som dag 1mens. Jeg gikk å la meg i håp om at det ville gi seg, men merket at krampene ble verre så ville stå opp å sjekke.. Da hadde jeg blødd ut og da mener jeg helt fullt fra ende til ende det tykkeste nattbindet enn får kjøpt.. Og da er det snakk om flere desiliter væske..
Så da bar det inn på Ahus ,selv om de ikke kan gjøre noe annet enn å oppservere og sjekke.
Men pga mengden som kom ut var jeg litt bekymret for enten vannavgang igjen eller faren for at jeg mistet for mye blod.
Men på kontroll hos Ahus, kunne de ikke finne noe "nytt", alt såg bra ut med den lille og blødningen fant de ikke ut hvor kom ifra..
Så idag har jeg vært på ny ul kontroll for å sjekke nærmere,men fortsatt vanskelig å få en ordentlig grunn,for legen kan ikke si det helt sikkert.
Men hun tror morkaken ligger litt over mormunnen og det kan forårsake slike blødninger.
Så da er det bare å vente vente vente...
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar