Velkommen til min lille boble.
Her vil jeg velte ut av meg det som måtte passe,så håper jeg ikke støter noen.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg:)



mandag 2. september 2013

Ultralyd 2.sept Ahus


Ja da da har vi vært hos Dr. Maria Serrano på ahus. En veldig hyggelig og flink lege som har følgt meg siden sept ifjor. 

Hadde håpet på at det skulle se bedre ut inni der idag siden jeg blødde mye på lørdag, men dengang ei.. Blødningene var der inni enda,men hadde heldigvis ikke vokst.
Så hvor alt blodet kom ifra på lørdag er et mysterium..var som en første dags mens uten koagler.
Kunne kanskje se antydninger til en liten ny blødning ved enden av morkaken men legen var ikke sikker..heldigvis er det ingen blødning bak morkaken og den er ikke festet foran mormunnen.

Ellers sparket den lille fra seg godt :) 
og har det etter omstendighetene veldig bra,vokser som den skal og crp målte litt over 4cm. 
Pappa Tom var med idag og det var kjekt :) tror han syns det var merkelig å se på den bittelille som beveget seg så mye. Var veldig godt for meg å ha han der denne gangen siden det kan se ut som vi går mot et liknende svangerskap som med Gabriel og det skremmer meg mer enn jeg klarer å gi utrykk for.

Gabriel ble født uke 21+3 og den fødselen sitter friskt i minnet enda selv om det nå 8.juni var to år siden.
Så tror ikke jeg tørr glede meg over ny baby før jeg bikker uke 25..




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar