Velkommen til min lille boble.
Her vil jeg velte ut av meg det som måtte passe,så håper jeg ikke støter noen.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg:)



mandag 2. september 2013

Et lite søtt babydikt

Det er et stort mirakel når et barn har blitt født
Ut kom et lite menneske som ingen før har møtt
Fra den stund man tar imot det, blir ingenting mer det samme
For et barn forandrar livet, både for sin pappa og sin mamma
Et hav av øm kjærlighet velter plutselig fram
For dette lille under som ennå blir målt i gram


Åhhh elsker søte dikt :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar