Velkommen til min lille boble.
Her vil jeg velte ut av meg det som måtte passe,så håper jeg ikke støter noen.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg:)



onsdag 11. september 2013

En ganske så vellykket dag på ul

Har akkurat vært på Ahus for ny ul og fikk denne gangen en litt bedre følelse. Blødningen som ligger inni der er ikke blitt værre og begynt å bli koagulert,noe som er veldig positivt.
Er selvfølgelig ikke over kneika men på god vei ihvertfall.
Ble målt til 12+6 uker idag.
Vi såg også noe dinglende mellom beina,så med stor sannsynlighet er det en liten tass:)
Blir spennende å se om vi ser det bedre nestegang.
Så nå er jeg litt lettet og glad, kan slappe litt mer av en sist..
Blir llllaaaaaaaang ventetid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar