Har akkurat vært på Ahus for ny ul og fikk denne gangen en litt bedre følelse. Blødningen som ligger inni der er ikke blitt værre og begynt å bli koagulert,noe som er veldig positivt.
Er selvfølgelig ikke over kneika men på god vei ihvertfall.
Ble målt til 12+6 uker idag.
Vi såg også noe dinglende mellom beina,så med stor sannsynlighet er det en liten tass:)
Blir spennende å se om vi ser det bedre nestegang.
Så nå er jeg litt lettet og glad, kan slappe litt mer av en sist..
Blir llllaaaaaaaang ventetid!
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar