Har plutselig altfor god tid...da blir det mye lesing og tv..noe jeg ikke har prioritert på flere år..
Det har jo sine fordeler og bakdeler :) Er akkurat ferdig med fifty shades of grey triologien, den var både fengslende og erotisk, og må si jeg gleder meg til filmatiseringen, spesielt når jeg fikk se hvem som skulle spille Christian Grey :) Har aldri hørt om Charlie Hunnam før nå, så mye følger jeg med på den fronten for tiden:) Men er gledelig overrasket mmm han er jo en lekkerbisken :)
Har derfor nå de siste dagene sett på Sons of Anarchy :)
Han blir nok den perfekte Mr.Grey :)
Bare synd det er et helt år til filmen kommer :/
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar